Wednesday, May 18, 2011

sorry

aku mintak maaf kat korg sebab lama dah aku x update blog ni..aku pun x taw la kenapa..tp start dari hari ni insyaallah aku akan start update blog blek..aq baru lepas elok dari demam yang agak terok la..first time la aku demam sampai kene masok air dalam badan..walaupun  bunyinya cam biase tapi aku first time wok!!gler la..

bukan takat demam jer..tambah lak dengan saket tekaknya..perh..x rase langsung nak makan..boleh plak tu kene demam time dah nak final exam plak..ari isnin lepas paper first aku..time tu memang x pikir len dah..pikir nak pitam jer..MC dapat..tp ipts kn..mane boleh miss paper exam..redha jer la ngan paper exam yang first 2..tp paper yg kedua td..alhamdulillah aku dapat jawap..k la..that's all..wish me luck k tok final paper aku sabtu ni.. bye..

by :
NotThePerfectMen

No comments:

Post a Comment