Saturday, May 28, 2011

selamat tinggal semenyih..welcome back shah alam

ai..salam semua readers..maksud tajuk kat atas bukan bermakna aku nak tinggalkan semenyih selamanya..maksud tajuk kat atas ialah habis sudah cuti semester aku untuk semester 2..dah la cuti seminggu jer..ape punyer kolej ar..tp bgos ar..kalau cuti lama2 boleh mati akal aku kat rumah jer..hahaha..macam biasa la..kalau dah cuti,,mesti jadi driver sepenuh masa kepada adik2 ku dengan mak aku..hantar g sekolah..amik balek sekolah..dah rasa macam x cuti pulak..tapi nak buat macam maner kan..dah tanggungjawab aku sebagai lelaki sulung..xper la..bagi ayah aku rehat..bercuti..hehe..


tapi dalam seminggu aku ade kat rumah just 4 hari jer..lepas 2 dah gerak balek shah alam balek dah..huhuhu..bosan punyer pasal..sekarang just tunggu result dengan jadual untuk semester baru..harap2 semunya berjalan lancar..insyaallah..ok la..that's all..bye..

by :
NotThePerfectMen
5.43 a.m

No comments:

Post a Comment